دانیال جونمدانیال جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ دانیال جونموبلاگ دانیال جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

ღدانیال کوشولو دنیای مامان باباღ

4سال و 3ماهگی

1395/7/4 15:59
نویسنده : مامان محبوبه
475 بازدید
اشتراک گذاری

      پســـــــــــــــــــــــــــــرم.......دانیــــــــــــــــــــــــال

تا تو را دارم از زندگی لبریز خواهم بود تا تو را دارم چه غمی دارم؟ تو بهترین بهانه برای شادی این دل کوچکم هستی . فرقی نمیکند کجا باشم. چکاره باشم و یا چطور باشم چون با تو یک بغل پر زندگی دارم. خوشبختی دارم. عشق دارم.

نفسم

4

شیطونکم

دانیالم

دانیال و  تولد داییشبغل

دانیال و داییش

خواهری و برادریخندونکبوس

داداش و آجی

زندگیهام دارن کبوتر نگاه میکننخندهمحبت

زندگی های مامان بابا

آجی رو با پستیل کرمی میترسونیقه قهه

شیطونکا

عاشق برگ شلغمای خونه بابا جونی همش میری دست میکشی روشون و نازشون میکنیخندونکبوس

برگ شلغم

پسرم ...آرزویم همه سرسبزی توست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)