دانیال جونمدانیال جونم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ دانیال جونموبلاگ دانیال جونم، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

ღدانیال کوشولو دنیای مامان باباღ

تولدت مبارک قند عسلمممم(4سالگی)

1395/5/13 18:50
نویسنده : مامان محبوبه
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گل و یکی یدونم تولدت با تاخیر مبارک عزیز دلمممممممممممم

عشق مامان4ســــــــــــــــــــاله شـــــــــــــــــدههههههههجشنبوسبوس

برایت ارزو دارم
         که نور نازک قلبت٬
              به تاریکی نیامیزد.
                   که چشمانت٬
                   به زیبایی ببیند زندگی هارا.

                        چو باران٬ابی و زیبا بباری٬
                            شادمانه روی گرد غم
                              به دور از دل گرفتن ها
                               برایت ارزو دارم به تنهایی نیالاید
                                   خدا٬این قلب پاکت را

                             و همواره به دستانت بیاویزدچراغ راه خوشبختی.
بدانی انچه را اینک نمیدانی.برایت ارزو دارم سعادت را٬طراوت را٬بهشت و بهترین و بهترین ها را.عزیز روزهای من خدا را میدهم سوگندکه در قلبم برای توخدا را ارزو دارم
15400000

 


تواد پسرم

تولد دانی

دایی و دانیال

4سالگی1

دانیال ویانا

عشقم و ماشینش

حال خوبیه که دارمت

رو دوتا چشمم میزارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)